Bergensmagasinet er i dag blitt medlem i Nordic Arena Bergen.
Nordic Arena er en nettverksgruppe med 85 medlemsbedrifter. Dette er en arena hvor de personlige relasjonene knyttes og utvikles, for slik å gjøre bedre og flere forretninger sammen.
LES OGSÅ: – Bedriftsmingling skaper mer butikk
– For en nystartet bedrift som Bergensmagasinet er det viktig å bygge relasjoner inn mot næringslivet, sier daglig leder Vegard Sletten.
– Vi vil bestrebe oss på å bli et medlem som vil berike gruppen, delta aktivt og konstruktivt, samt sørge for at alle medlemmene i nettverket til enhver tid skal ha de beste muligheter for å markedsføre sine produkter og tjenester til en rimelig pris.
– For en nystartet bedrift som Bergensmagasinet er det viktig å bygge relasjoner inn mot næringslivet.
Første utgave av Bergensmagasinet kom på gaten 27. april i år. Siden har magasinet kommet ut annenhver onsdag, og er nå åtte utgaver gammel. Opplaget er på 101.050 trykte aviser, med gratis distribusjon til beboere i Bergen, samt en digital utgave som digitalt promoteres ut til hele Hordalands-regionen.
– Vi håper å bli en foretrukket markedskanal for nettverkets medlemmer, sier Sletten.
– Videre er det viktig for oss å delta med å bygge samhold, vennskap og være en ambassadør for øvrige medlemmer, samt dele av vår kunnskap og kompetanse.
FAKTA
- Nordic Arena Bergen er et treffsted for relasjonsbygging og utvikling av forretningsvirksomhet i Bergen og region vest.
- Nettverket fungerer som en arena hvor de personlige relasjonene knyttes og utvikles, og gjennom dette kan gjøre bedre og flere forretninger sammen.
- Medlemsbedriftene promoteres, eksponeres og profileres både internt i nettverket og eksternt i næringslivet.
- Firmaet er en B2B-arena («business to business») hvor medlemmene bygger samhold, vennskap og ambassadørgrad for hverandre.